45 års jubilar i LandboNord 27-06-2016

45 års jubilar i LandboNord

Revisorassistent Bodil Kjelgaard fejrer et helt specielt jubilæum den 1. juli i LandboNord. Her er det nemlig 45 år siden, at hun kom i lære ved det daværende Husmandsforeningens Regnskabskontor i Brønderslev.

Revisorassistent Bodil Kjelgaards hverdag er fyldt med tal. Dels når hun arbejder på kontoret i Brønderslev med bogføring, regnskabsopgørelser eller årsregnskaber, men også når hun kommer ud til kunderne som farmsekretær.

- Jeg har altid været glad for mit arbejde, mine kollager og ikke mindst kunderne. Det er altid sjovt at komme ud og følge med i, hvordan det går – og især hvordan jeg kan være med til at gøre deres hverdag nemmere, siger Bodil Kjelgaard.

Da Bodil i sin tid kom i lære ved det daværende Husmandsforeningens Regnskabskontor i Brønderslev, havde hun ikke forestillet sig, at hun også ville være tilknyttet virksomheden 45 år efter. Men arbejdspladsen og Bodil viste sig at være et perfekt match.

- Der er sket meget henad vejen, men jeg har altid syntes, at det er utrolig spændende at arbejde med landbrugskunder. Jeg kommer selv fra landet, så interessen for landbruget er ikke fremmed for mig. Den afveksling jeg har i mit arbejde, hvor jeg dels er her på kontoret i Brønderslev, men også kommer ud til kunderne, har helt sikkert være med til, at jeg også sidder her efter 45 år, siger Bodil Kjelgaard.

Bodils jubilæum fejres internt i LandboNord.