LandboNord opruster og sætter strøm til regnskaber 14-12-2015

LandboNord opruster og sætter strøm til  regnskaber

Digitaliseringen af forretningsmæssige processer og produkter er kommet for at blive – ikke mindst når det gælder regnskabsproduktion i både landbruget og i andre erhverv. I LandboNord er digitaliseringsprocessen allerede i fuld gang og rådgivningsvirksomheden er i dag en af de DLBR-virksomheder, der er længst fremme på området. For at sikre momentum i udviklingen har LandboNord pr. 1. december ansat Morten Langgaard som afdelingsleder for Digitalisering.

Stillingen som afdelingsleder for digitalisering er nyoprettet og sender et tydeligt signal om, at LandboNord vil digitaliseringen for at kunne tilbyde produkter, der skaber maksimal bundlinje for kunderne.

- Med ansættelsen af Morten Langgaard er vores ambition, at vi i LandboNord i fremtiden kommer til at kunne tilbyde kunderne de mest kosteffektive og smarte produkter til regnskabsstyring. Den digitale motor skal gøre en del af rugbrødsarbejdet, mens vores dygtige medarbejdere fortsat skal sikre at kvaliteten er i top, siger adm. direktør Uffe Bertelsen.

I knap 11 år har Morten Langgaard slået sine folder på SEGES, hvor han har arbejdet målrettet med at udvikle produkter til DLBR’s rådgivningsvirksomheder, der kan bidrage positivt til den digitale udvikling. Derfor er arbejdet i LandboNord ikke helt nyt for ham.

- Efter at jeg i efterhånden mange år har arbejdet med at udvikle digitale produkter og kanalisere dem ud til rådgivningsvirksomhederne, syntes jeg, at tiden var moden til, at jeg igen kom lidt tættere på slutbrugeren. Og det får jeg lov til med jobbet her i LandboNord, siger Morten Langgaard.

Morten Langgaard kommer til at have en central rolle i at fremtidssikre LandboNords produkter, så LandboNord fortsat kan levere attraktive regnskabsprodukter til kunderne.

- Jeg ser frem til at tage på digitaliseringsrejsen sammen med medarbejderne i LandboNord, og jeg er sikker på, at den nok skal blive både sjov og lærerig. Vores målsætning er, at rejsen i sidste ende skal gøre LandboNord til den rådgivningsvirksomhed, der leverer det bedste produkt i markedet til den mest konkurrencedygtige pris, siger Morten Langgaard.

Om Morten Langgaard

• Faglært landmand og har taget en teknologuddannelse inden for økonomi
  • Har arbejdet i revisionsbranchen og har haft kundeansvar for 170 kunder inden for landbruget
  • Har været ansat på SEGES i små 11 år
  • Pr. 1. december ansat i LandboNord som afdelingsleder for Digitalisering i LandboNord.

Adm. direktør Uffe Bertelsen på telefon 9624 2400 eller på 3046 3820 eller

Afdelingsleder, Digitalisering Morten Langgaard på 9624 1724 eller på 2829 1841